תיאור תמונה

מצטייני הנשיא תשע”ז

בל”ג בעומר האחרון נערך לראשונה טקס למצטייני השירות הלאומי-אזרחי במשכן נשיא המדינה

ובו נבחרו 7 מצטיינים מעמותת שלומית הראויים לתואר זה עקב מסירותם והשקעתם הרבה

אופיר אוחנה

אופיר משרתת שנה שנייה במרכז רפואי ברזילי באשקלון כסייעת רפואית בפנימית א’.

אופיר בת שירות מיוחדת במינה, דוגמה למסירות, קפדנות ואחריות גבוהה מאוד לעבודתה.

אופיר חרוצה מאוד, יוזמת ועוזרת בכל הנדרש ובנוסף לעבודתה השוטפת אופיר מלמדת צוותים שלמים של סטאג’רים פלבוטומיסטים וסטודנטים לרפואה.

אופיר ניחנה באופי נעים הליכות ותרבותי, מבצעת את עבודתה בשקט ובנועם עם חיוך ומוטיבציה גבוהה תוך הקפדה על מקצועיות ראויה לשמה.

אופיר יצרה קשרים מעולים עם כל הצוות הרפואי, הסיעודי החולים ובני משפחותיהם וכולם ללא יוצא מן הכלל אוהבים אותה.

 

איתי דלומי

איתי משרת שנה שנייה בעמותת אותות, בית דרור ת”א כמדריך.

מתחילת תפקידו איתי בלט מאוד ברגישותו וביכולתו יוצאת הדופן ליצירת קשרים מיטיבים ועמוקים עם בני הנוער. לכל אורך התקופה היה ניכר כי נערי ההוסטל רואים באיתי דמות משמעותית המספקת מקום לתמיכה, ביטחון ומודל לחיקוי. איתי ברוך בכשרון נגינה, כתיבה וציור והצליח להיעזר בכישוריו בכדי להתחבר לעולמם הפנימי של בני הנוער ולייצר שפה משותפת עמם. איתי אחראי, מסור ומגדיל ראש ובמהלך שירותו יזם וארגן פרויקטים משמעותיים שלא היו בהוסטל קודם לכן.

איתי מוערך מאוד, יוצר אווירה נעימה מסביבו ומצליח להשתלב כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהצוות על אף פער הגילאים בינו לבין שאר המדריכים.

 

אלון לוי

אלון משרת שנה שנייה בבית חינוך גאון הירדן דרכא, עמק המעיינות כמדריך ילדים ונוער בסיכון אחר הצהריים ובבוקר מדריך נוער על ספקטרום האוטיסטי וילדים עם בעיות רגשיות התנהגותיות בשני בתי ספר בשנה א’ וב’.

אלון פועל מתוך אידיאולוגיה ורצון לתרום במקומות ש”הכי קשה” ו”הכי צריכים”, עובד מתוך תחושה של שליחות ומסירות מאוד גבוהים ובשנה הראשונה בשירותו על אף התמודדותו עם בעיות רפואיות לא ויתר לרגע.

אלון מבצע כל משימה במסירות רבה מתוך אכפתיות ואמפתיה לילדים ולנוער איתם הוא עובד וכל מי שבא עמו במגע מציין את נועם הליכותיו, האופן המקצועי והרגוע בו פועל, בגרותו ומוסר העבודה הגבוה שמניע אותו.

 

קוי אמיתי שמי

קוי משרתת שנה שנייה בבית ספר ברנקו וייס, קרית שמונה כמלווה לימודית וחברתית של כיתה ותהליכים בית ספרים.

קוי בעלת משמעת עצמית ומוטיבציה גבוהה לפעול, לעשות ולהירתם לכל משימה, חיובית ובעלת שמחת חיים והשפעה על האחר.

תרומתה של קוי לבית הספר הינה משמעותית בעלת חשיבות רבה הן בתחום הלימודי והן בתחום החברתי והבלתי פורמלי.

קוי יוצרת קשר משמעותי עם תלמידים רבים בעלי קושי רב בתקשורת בין אישית ומצליחה עמם מאוד, תוך אחריות ומסירות בעבודתה היומיומית במסגרת בית הספר ומהווה נדבך משמעותי בתהליך החינוכי שבית הספר מוביל .

 

פיטר אליאס

פיטר משרת  שנה שנייה בבית ספר תיכון אזורי גליל מערבי – כברי כמלווה תלמידי חט”ב ותיכון בתחומים מדעיים.

פיטר מתנדב אחראי, בעל יכולת חשיבה עצמית, אינטילגנטי, חרוץ וחדור מוטיבציה. פיטר מאוד אהוב על ההנהלה והצוות הבית ספרי, הוא אף קיבל הצעת עבודה להמשיך לעבוד בבית הספר בסיום השירות הלאומי בתחום חינוך והוראה.

הישג נוסף לפיטר בתקופת השרות, הוא ייצג את המתנדבים ביום הוקרה למתנדבי חינוך ונאם בשם כל המתנדבים. הוא עשה זאת במקצועיות, בטחון וגאווה.

כמו כן פיטר נוכח בכל ההשתלמויות ואירועים של העמותה, הוא מפגין רצינות, התמדה ויכולת התמודדות עם אתגרים.

 

עדן חדד

עדן משרתת שנה שנייה בבית הנשיא במשכן ירושלים במחלקה המדינית.

עדן בחורה מקסימה שעלתה לארץ לבדה מבלגיה כדי לשרת בשירות הלאומי.

על אף היותה עולה חדשה ומורכבות העבודה במחלקה המדינית, עדן השתלבה בשרות בצורה טובה ובוגרת ולא מוותרת לעצמה ומפגינה מוסר עבודה גבוה , נחישות, חריצות ואחריות אמיתית – זוהי ללא ספק ציונות!!!

עדן ראויה להערצה והלוואי ועולים חדשים יקחו את עדן כדוגמה ויבואו לשרת את המדינה.

 

דניס גרוסמן

דניס משרת שנה שניה בתוכנית שיבולת, בבית חולים מאיר, כפר סבא במוקד משנעים רפואיים.

דניס התחיל את שירותו בעמותה במסגרת תכנית שיבולת באגף תכניות מיוחדות בשל שיתוק מוחין ולקויות למידה.

דניס שובץ במוקד הסניטרים בבית חולים מאיר למרות החששות מפני ההשלכות של שירות פיזי ותובעני כזה.

למרות הקושי הנובע מהנכות הפיסית איתה מתמודד, דניס השתלב בעבודה במהירות והיה מוכן לכל בקשה ומשימה שהוטלה עליו, דניס הפך לפנים מוכרות במחלקות ובאגפים השונים בבית החולים ומשתתף בפעילויות השונות בתוך בית החולים ומחוצה לו ועובד מעבר להגדרות תפקידו.

עובדי בית החולים משבחים את דניס ואת השירות הנהדר שהוא עושה ואף בודקים אפשרות להשאירו כעובד מן המניין לאחר השירות.